
O actual governo da Junta da Galiza, «devolvendo o favor e atendendo às petiçons dos colectivos galegófobos» segundo alguns analistas, implantará umha nova medida contra a utilizaçom do galego no ensino, possibilitando a limitaçom do seu uso até em só duas disciplinas.
Segundo informa o periódico digital Vieiros.com, a Conselharia da Educaçom está a trabalhar no novo decreto de línguas para o ensino nom universitário.
O decreto tenciona regulamentar a língua de quatro disciplinas, deixando 'livre eleiçom' para as restantes. Esta decisom depende dos conselhos escolares, que deveram escolher em votaçom a língua veicular das matérias, com a excepçom das Línguas Galega e Castelhana, Ciências Sociais (em galego) e Matemática (em castelhano).
Por enquanto desconhece-se qual é o critério para a escolha de matemática em castelhano (umha disciplina que conta com mais horas semanais do que as ciências sociais), se bem nom falta quem veja nos preconceitos e na ignorância a respeito da utilidade das línguas a resposta, tal como têm assinalado as principais organizaçons sindicais da Galiza e associaçons de pais e maes.
Eliminada a nunca cumprida igualdade de 50% para cada língua no ensino, o castelhano poderá reafirmar-se novamente como língua privilegiada na Galiza.
Ligado com esta notícia, do movimento normalizador incide-se na incompetência no nosso idioma dumha grande parte do professorado galego por diversas razons, o que é mais um sintoma de que o castelhano será a eleiçom maioritária nos centros do País.
fonte: www.pglingua.org
foto: Mural em Ribadeu em defesa do idioma
4 comentários:
O MIL já havia emitido um comunicado a este respeito. Ver:
www.movimentolusofono.org
Talvez o «Camarada» Pinto de Sousa se mostre «sensível» à causa galega. Ele que até fez questão de falar português durante um comício conjunto em Valência com o «Camarada» Sapateiro, tendo este também falado português em Coimbra...
Repararam, decerto, que estou a ser irónico...
Se me levam a língua,
quem volteará os sentidos
e o descanso,
a memória do mundo
e as papoilas
para dizer-te
e que sejas
outra tarde
meu amor?
Enviar um comentário